jueves, 2 de abril de 2009

6ª Xornada

6ª XORNADA

AUROCHS-RAPIDO
Estadio.- A Nova Xunqueira (20000 persoas)
Asistencia.-
Resultado.- 0-3
Goleadores.-
Comentarios.-Aurochs non reta

CORGO-ANTILENDOIRO
Estadio.- A Nova Cortiña (22150 persoas)
Asistencia.-
Resultado.- 0-3
Goleadores.-
Comentarios.- Corgo non reta. 1º aviso para o Corgo por incumprimento de normas, non retou e estivo conectado.

BERBERECHOS-RESULTONS
Estadio.- Mais Berberechos Arena (14000 persoas)
Assistencia.-
Resultado.- 3-0
Goleadores.-
Comentarios.- Resultons non acepta o reto. 1º aviso para os Resultons por incumprimento de normas, non aceptou reto e estivo conectado

SPARTAK-TORDOIA
Estadio.- Mauro Ruiz Escudero (27870 persoas)
Asistencia.- 779 (persoas)
Resultado.-3-2
Goleadores.- Bengtsson, Taveau y Van Den Bosch (Spartak); Schnell e Iliescu (Tordoia)Comentarios.- Partido moi igualado entre estes 2 equipos no que ó final o equipo local se levou o gato a auga, ainda que desde tordoia din que foi gracias a 2 decisions algo dudosas.

5 comentarios:

RACINGUISTA_GNG dijo...

Boas Organizadores:

imos ver, levo toda a semán entrando no blog para ver con quen me toka. e cando entro, vexo q me dades o partido x perdido. A min q máis me dá xogar cun español(no partido q concertei), q con outro, xa q esperei a última hora xq non tiña retos.

Olvidousevos a vos de poñe-la xornada xq mirei onte Luns 7 de Abril ás 13:00h, e juanjo ou a quen lle tocara retarme (eu non teño o calendario) aínda non me retara. Así q pido unha rectificación, GRACIAS.

Mirade ben as conexións e todo iso...

Feliz Semana Sta.

Rac.

tordoia dijo...

JOder,tio!!que penalti?? el publico se ha reido de la accion!! y la amarilla a tu tio???era roja!!normalmente,entrada por detras, roja directa! y fue solo amarilla!!No lo cuentas eh!!!!!solo dis "algo dudosas"
brea,cuanto has pagado????

xxdddd

Carlos Reboreda dijo...

Eu creo que hai que descalificar a Racinguista. É un trampón consumado. Este cabaleiro non debera poder participar nin nas partidas de tute dos bares da Malata. Fair play XA!!

RACINGUISTA_GNG dijo...

De momento e descalicaficado do ano pasado es ti e Cespón, x algo será... XDDD

E non empezemos q a temos eh???.

Saúdos....

Rac.

Carlos Reboreda dijo...

Home, iso si é certo. Poucas veces me descalificaron tan ben descalificado. Bueno, aproveito a presente para desexarvos a todos feliz nadal...

Saúdos